Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:07:12+01:00
Kultura Rzymska sprzyja chrystianizacji ponieważ w imperium rzymskim chrześcijaństwo nie było religią zakazaną. Ludzie w Imperium Rzymskim mogli wierzyć w Boga , rozszerzali jednocześnie chrześcijaństwo na inne kraje świata.
2 5 2
2010-03-03T18:12:54+01:00
Kultura rzymska sprzyjała chrystianizacji, ponieważ chrześcijaństwo nie było tam religią zakazaną. Mogli oni wierzyć w Boga rozszerzając jednocześnie chrześcijaństwo.
Trochę mało, ale mam nadzieję, że pomogłam.
2 5 2