Opisz swoimi zdaniami nowene do Matki Bozej nieustajacej pomocy.

MATKO POMOCY NIEUSTAJACEJ,wysłuchaj w niebie,głos duszy nędznej i błagającej.O pomoc Ciebie.
Matko Pomocy Nieustajacej,Niech w kazdej doli,wytrwam w cichosci krzyz miłującej,Choc serce boli.
Matko Pomocy Nieustającej,W każdej potrzebie ratuj mą duszę w nędzy tonącej,Królowo w niebie.
Matko Pomocy Nieustającej.Daj w łzach roztania i w śmierci serca rozdzierającej.Łaskę poddania.
Matko Pomocy Nieustającej,Gdy życie minie,otoczz mnie blaskiem Twej szaty lśniącej,W niebios kraine.

Dam naj a za pisanie nie wiem czy cos tym podobne bedzie spam!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-03T18:26:29+01:00
Matko Pomocy Nieustającej wysłuchaj mnie, pocieszaj bądź dla mnie wszystkim,proszę Cię o pomoc. Niech wszystko mi się udaje a ty mi w tym pomagaj .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:21:02+01:00
Matko Boża kochasz każdego kochasz małego robaczka nawet mnie pomimo tego ze nie jestem wzorowym/ wzorową
chrześcijaninem/chrześcijanką. Bardzo ci za to dziękuje. Kiedy cię błagamy o pomoc nigdy nam nie odmówisz zawsze możemy na ciebie polegać. Moim zdaniem ta modlitwa jest z życia wzięta ponieważ nie każdy człowiek zdaje sobie sprawę z tego że Matka B. może nam bardzo pomóc cieszę się bardzo że mogę się do niej modlić zwłaszcza tą modlitwą Alleluja Matce Bożej.
1 5 1