Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:14:59+01:00
Moja koleżanka ma na imię Agnieszka i ma trzynaście lat. Chodzi razem ze mną do szóstej klasy. Jest osobą szczupłą i wysoką. Ma niebieski oczy, mały nos i wąskie usta. Jej cechą charakteru jest przede wszystkim koleżeństwo. To dobra i miła dziewczyna otwarta na ludzi. Często pomaga mi w trudnych sytuacjach. Czasem bywa nawet zabawna. lubi przyrodę , dlatego przynajmniej raz w tygodniu jeździ na wycieczki rowerowe do lasu. A w wolnych chwilach czyta książki przygodowe.
Według mnie jest to najantypatyczniejsza osoba w klasie. Życzę każdemu takiej przyjaciółki jak Agnieszka.
2010-03-03T18:18:01+01:00
Moja najlepsza przyjaciółka to ........... Chodzimy do tego samego gimnazjum i znamy sie ......... lat. Poznałyśmy się w .......... i od razu sie polubiłyśmy.
....... jest .......... o ............ Jest ....... i ............
....... bardzo często zmienia nastrój. Zwykle uzależnia go pory dnia. kiedy mamy mało lekcji jest radosna, a gdy mamy dużo lekcji ma ochotę rzucić czymś o ścianę. Wtedy lepiej jej sie o nic nie pytać.
Jest przyjacielska i wysoka. Dotrzymuje danego słowa,i nie zdradza tajemnic..moge na nią liczyć.Mam nadzieje że nasza przyjazń dotrwa do końca