Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:15:40+01:00
Hipokryta-obłudnik, człowiek fałszywy, dwulicowy

Hipochondryk-cierpiący na hipochondrię, chory z urojenia, uskarża się na choroby, których nie ma; tetryk, śledziennik

Homogenizowany-czynić coś homogenizowanym (trwałą mieszaniną z kilku składników, które nie połączyłyby się w normalnych warunkach)

Hektolitr-jednostka objętości równa stu litrom, a używana najczęściej do określania zdolności produkcyjnej browarów

Hydromasaż -masaż wykonywany za pomocą wody

Hipoteza-przypuszczenie wysunięte dla objaśnienia jakiegoś zjawiska, wymagające sprawdzenia

licze na najj :)
179 2 179
2010-03-03T18:18:37+01:00
Hipokryta - osoba, która ma zwyczaj nie ujawniać swojego prawdziwego zdania o tym czy owym, wypowiadając raczej zawsze taką opinię, o której wie bądź przypuszcza, że zyska nią przychylność rozmówcy bądź słuchacza.
hipochondryk - człowiek mówiący sobie urojone choroby
Homogenizacja - polega na wytwarzaniu jednolitej mieszaniny z nie mieszających się ze sobą w warunkach normalnych składników.
Hektolitr - jednostka objetości
Hydromasaż - masaż
Hipoteza - przypuszczenie ktoś coś przypuszcza to inaczej hipoteza
69 4 69
2010-03-03T18:19:01+01:00
Hipokryta - o człowieku obłudnym, fałszywym, dwulicowym

Hipochondryk-chorobliwa i przesadna obawa o własne zdrowie.

homogenizowany-polega na wytwarzaniu mieszaniny z niemieszających się ze sobą w warunkach normalnych składników.\

hektolitr-jednostka objętości

Hydromasaż -urządzenie do masażu wodnego działające pod ciśnieniem; też: zabieg wykonany za pomocą takiego urządzenia.

hipoteza -udowodnienie danej tezy
204 4 204