Mam 6 zadan ze skala:

1:Popatrz na plan Parku Rozrywki Uzupielnij skala to 1:5000
a)
1 cm Na planie to ........m w terenie
1cm na planie to ............cm w terenie
2.Skala
1cm na mapie to odległośc w terenie
1:10000 10000cm .............m .........Km

1:75000 ..........cm...............m....................km

1:2500000 ........cm.................m...................km

3

Odpowiedzi

2010-03-03T18:12:31+01:00
1:Popatrz na plan Parku Rozrywki Uzupielnij skala to 1:5000
a)
1 cm Na planie to 50m w terenie
1cm na planie to 5000 cm w terenie
2.Skala
1cm na mapie to odległośc w terenie
1:10000 10000cm 100m 0,1Km

1:75000 75000cm 750m 0,75km

1:2500000 2500000cm 25000m 2,5km
2010-03-03T18:13:04+01:00
1 cm na mapie to 5m w terenia
1 cm na planie to 5000cm w terenie
2.skala
1cm na mapie to odległość w terenie
1:10000 10000cm=100m=o,10 km
1:75000 75000cm 750m 0, 75km
1:2500000 2500000cm=25000m=25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:24:11+01:00
A)
1 cm Na planie to 50m w terenie
1cm na planie to 5000cm w terenie
2.Skala
1cm na mapie to odległośc w terenie
1:10000 10000cm 100m 0,1Km

1:75000 75000cm 750m 0,75km

1:2500000 2500000cm 25000m 25km

Tak miałem w zeszycie i dostałem 5