Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:16:43+01:00
Mo najbardziej przerażajacy sen przyśnił mi isę w wakacje. Śniło mi się ,że mój brat jadąc na rowerze miał wypadek. Ale najgorsze było w nim to ,że wypadek spowodowałam ja wybiegając na ulicę. Mnie nic się nie stało ale brat spadł w przepaść pozostawiając za sobą haftowana husteczke. Później wszyscy ci co widzieli te zdarzenie mieli mi za złe ,zę go zabiłam,a ja bezsilnie sie tłumaczyłam ,że to nie było specjalnie. Lecz moja rodzina odrzuciła mnie i musiałam wędrowa po świecie w nieznane. Ale podczas tej wędrówki po głowie chodziły mi straszne rzeczy i każdy kto jechał na rowerze patrzyl na mnie z taką nie na wiścią. Potem nie mogłam wytrzymać i cchiałams ie zabić skacząc w przepaść tak jak moj brat i sie obudziłam.
Coś takigo ?
4 4 4
2010-03-03T18:21:56+01:00
Pewnej nocy miałem straszny koszmar. Dal czytajacego moze to nie być az takie straszne jak bylo to dla mnie. zacznijmy od tego ze mialem dziewczyne. Byłą bardzo ładna i intelegentna. bardzo sie kochaliśmy. kiedys ona pokłociłą sie ze swoją najlepszą przyjaciółką z którą znała się od najmłodszych lat i nie wiedziała co zrobic. nie wiem dlaczego ale sniło mi sie ze popelniła samobójstwo i ja to widziałem. Wtedy się obudzilem cały spocony i zasapany. Dobrze ze to byl tylk osen.

(zmyslilem to na poczekaniu ;])
4 2 4