1. W jakim czasie gołąb pokona 120 km, jeśli w ciagu godziny lotu pokonuje 60 km?

W odległości 600 m od leśniczówki znajduje się paśnik saren. NA palenie wykonanym prze Kasię odległość ta jest równa 15 cm. W jakiej skali jest ten plan?
a. 1:4000
b.1:40
c.1:9000
d.1:90
Błagam pomóżcie!

3

Odpowiedzi

2010-03-03T18:13:16+01:00
1. 60 km - 1 godzina
120 km - x godzin

60 x = 120 / : 60
x = 2 godziny : ]

2010-03-03T18:14:11+01:00
1. 60 km - 1 godzina
120 km - x godzin

60 x = 120 / : 60
x = 2 godziny : ]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:19:42+01:00
1) 120 km:60 km = 2
odp.: W ciągu 2 godz.

2) b - 1:40
obliczenia
15 * 40cm = 600
1 5 1