Odpowiedzi

2010-03-03T18:17:30+01:00
- należy im pomagać w każdej sytuacji
- nalezy się nimi opiekować
- trzeba się do tych osób przytulać
- robić im niespodzianki, i pokazywać, że są wyjątkowi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:23:10+01:00
Jeśli kogoś się kocha to trzeba miec do niego szacunek.Starać się dla niego, utrzymywać wszelkie trudy.Trzeba pokazywać tej osobie ,że na niej się zależy.Pomagać jej nawet w najzwyklejszych obowiązkach jak posprzątanie mieszkania bądź pomoc w zadaniu domowym.