Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T18:17:58+01:00
Leonardo Da Vinci zasługuje na miano wszechstronnie uzdolnionego ponieważ:
-Specjalizował się w różnych dziedzinach od fizyki po biologie
-Konstruował różne maszyny które wyprzedzały o setki lat ówczesne pomysły
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:18:53+01:00
-Był fenomenalnym artystą: malarzem i rysownikiem
-Był świetnym wynalazcą
-Był uczonym humanistą
-Znał się na anatomii ludzi i zwierząt
-Był wykształcony pod względem religijnym
-Był filozofem