Prosze o pomoc,musze odpowiedziec na pytania całymi zdaniami:
W jakim dniu tygodnia były moje urodziny?-imperfekt
Kogo zaprosiłem na urodziny?-perfekt
Jakie prezenty dostałem?-perfekt
Co robiłem w czasie przyjęcia urodzinowego?-perfekt
Moze byc zmyslone i prosze o przetłumaczenie tych zdan.

3

Odpowiedzi

2010-03-03T18:21:21+01:00
Mein geburtstag in moje urodziny były w

1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:23:28+01:00
W jakim dniu były moje urodziny?- Mein Geburtstag waren am Montag. (Moje urodziny były w poniedziałek.)
Kogo zaprosiłem na urodziny?- Ich habe meine Kollegen eingeladen. (Zaprosałam moich kolegów.)
Jakie prezenty dostałem?- Ich habe ein Maskottchen, CDs, Süßigkeiten bekommen. (Dostałem maskotki, płyty CD, słodycze.)
Co robiłem w czasie przyjęcia urodzinowego?-Ich habe getanzt. (Tańczyłem.) Ich habe gut gespielt. (Dobrze się bawiłem.) Ich habe gesungen. (Spiewałem.)
Liczę na naj;***
1 5 1
2010-03-03T20:42:23+01:00
W jakim dniu tygodnia były moje urodziny?
Mein Geburstag fand am Samstag statt.(Moje urodziny odbyły się w sobote)

Kogo zaprosiłem na urodziny?
Ich habe meinen Freunden eingeladen.(Zaprosiłem moich przyjaciół)

Jakie prezenty dostałem?
Ich habe eine Armbanduhr und eine Spiegelreflexkamera bekommen. (Dostałem zegarek na rękę i aparat cyfrowy)

Co robiłem w czasie przyjęcia urodzinowego?
Ich habe gut amüsiert und habe viel gesungen. Ich habe eine Geburtstagstorte gegessen und habe verschiedene Getränke getrunken. (Dobrze się bawiłem i dużo śpiewałem. Jadłem tort urodzinowy i piłem różne napoje)

1 5 1