Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:36:59+01:00
Las Vegas = 115 stopni W
Kraków = 20 stopni E
115 + 20 = 135 stopni wiemy że 1 stopień to 4 min.
135 * 4 = 540 min.
540 min. = 9 godz.
12:00 - 9 godz. = 3 godz.
Odp. Kiedy w Krakowie jest godzina 12:00 to w Las Vegas jest godzina 3:00 czasu słonecznego.
5 4 5
2010-03-03T18:40:07+01:00
1stopień-4minuty
115+20=135
135*4=540min=9godzin
12.00-9.00=3.00
odp.w Las Vegas jest godzina 3.00 gdy w Krakowe jest 12.00
5 2 5