Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:23:52+01:00
:D drukarki atramentowe drukują wyrzucając z ogromną prędkością maleńkie kropelki atramentu na papier z częstotliwością do 12.000 razy na sekundę. Do formowania kropelek atramentu stosowane są obecnie dwie technologie: termiczna i piezoelektryczna...powinno starczyć
16 4 16
2010-03-03T19:45:01+01:00
Każdy cartgridge (pudełeczko z tuszem) ma pełno malutkich dziurek z których wychodzi tusz, nawet pare kropel na sekundę. Komputer wysyła ile ma zrobić tych kropel i gdzie. I to tyle.

13 4 13