Odpowiedzi

2010-03-03T18:27:06+01:00
Ona stala sie milsza i piekniejsza uczucia wspierajaca itd a on meski

tak bylo w takim opowiadaniu o to ci chodzi czy o to drugie?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T22:43:18+01:00
Winicjuż na początku książki jawi nam sie jako postac poważna, zakochana w sobie, skąpa. Jednak jego losy odmieniają sie diametralnie ujżawszy ligie w jednym z ogrodow Pomponi Grecyny. Zakochuje się w niej od pierwszego wejzenia, jednakże jego postawa jescze nie ulega zmianie. W miarę kiedy Ligia zostaje porwana przez zolnierzy Nerona do rzymskiego wiezienia jego wiara, ktora zaszczepila w nim Ligia zaczyna rosnąć. Po słubie Winicjusz przeisatacza się w kochajacego mężczyznę, dla ktorego pojęcie,, bliźni'' jest najważniejsze. Dba o swoją damę, uwalnia niewolnikow, wszystkich traktuje na rowni, nie patrzy na wartosci materialne. A Ligia nie boi sie już Boga za to ze pokochala takiego czlowieka jak Winicjusz poniewaz i on się zmienil. a to ona miala na niego taki wplyw. Jest to para spojna. Zjednego wynika drugie. Razem tworza jedna nierozerwalna calość.