Potrzebuje 3 pytania coś takiego jak quiz. Oczywiście do tego trzy odpowiedzi i w tym jedną prawdziwą. Te pytania mają być np. Najdłuższa rzeka na świecie, najwyższy szczyt, największy kontynent itp. nie te same i po angielsku.
Dzięki.
PomOcy!!!.

2

Odpowiedzi

2010-03-03T18:46:24+01:00
Mean it summary GOP? Co oznacz skrót GOP?
Silesian industrial district -Górnoślaski Okreg Przemysłowy
Is there star? -Co to jest gwiazda
Blue body, shining personal light -Ciało niebieskie, świecące własnym światłem
How is called larva of bee?-Jak się nazywa larwa pszczoły?
Czerw -Czrw
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:47:16+01:00
1.Najwieksza wyspa świata
A. Ziemia Baffina
B. Grenlandia
C. Hawaje

2. Największe miasto w Polsce
A. Hel
B. Zakopane
c. Waraszawa

3.Najwieksze państwo świata

A. Polska
B. Rosja
C. Stany Zjednoczone
---------------------------------------------------------------------------------

1. Biggest island of world
A. Baffin islands
B. Greenland
C. Hawaii

2. Biggest city in poland
A. Hel
B. Warsaw
C .Zakopane

3. Biggest state of world
A. Poland
B. Russia
C. USA


Narazie mam tyle;D
Pozdrawiam;*****