Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T18:28:11+01:00
Rano babcia Hania i dziadziuś Staś postanowili zrobić wnuczkom niespodziankę. Babcia upiekła tort
z orzechami, a dziadziuś kupił bilet do wesołego miasteczka. Wieczorem gościli u siebie wnuczków. Dzieciom smakował tort i podobała się jazda na
karuzeli.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:29:28+01:00
Gżegżółka i kukułka razem odleciały do ciepłych krajów.
W trakcie swej podróży miały wiele ciekawych przygód.
Pewnego dnia na przykład nie mogły przelecieć nad górami, gdyż były za wysokie. Innym razem przeszkodziła im burza i musiały schować się w gnieździe. Podróżowały tak bardzo długo, aż w końcu udało im się dotrzeć do upragnionego celu.
Gdy były już na miejscu zaczęły spędzać dużo czasu na opalaniu się w słońcu. I tak gżegżółce jak i kukułce minęły wakacje.
5 4 5