Proszę o odp...w 100 % najlepsza dla tego co zrobi zadanie czytelnie i Zapisze wszystkie obliczenia :) Kiedys ja się odwdzięczę :D ZA WSZYSTKO !

Zadanie przykład A :
2x=7
x+8=19
x-7=13
3x+5=12
4x-3=9x+5
3(x+6)-2x=2(x+9)

Przykład B :
3x=13
x+10=21
x-14=20
4x+8=16
3x-4=10x+2
(x-7)-2(3x+5)=3

3

Odpowiedzi

2010-03-03T18:32:03+01:00
2x=7
x=3,5

x+8=19
x=19-8
x=11

x-7=13
x=13+7
x=20

3x+5=12
3x=12-5
3x=7
x=7/3
x=2⅓

4x-3=9x+5
-3-5=9x-4x
-8=5x
x=-8/5
x=-1,6

3(x+6)-2x=2(x+9)
3x+18-2x=2x+18
x+18=2x+18
x=0


3x=13
x=13/3
x=4⅓

x+10=21
x=21-10
x=11

x-14=20
x=20+14
x=34

4x+8=16
4x=16-8
4x=8
x=8/4
x=2

3x-4=10x+2
-4-2=10x-3x
-6=7x
x=-6/7

(x-7)-2(3x+5)=3
x-7-6x-10=3
-5x-17=3
-5x=3+17
-5x=20
x=20/-5
x=-4
2010-03-03T18:35:36+01:00
2x=7/:2
x=3,5

x+8=19/-8
x=11

x-7=13/+7
x=20

3x+5=12/-5
3x=7
x=~2,3

4x-3=9x+5/+3
4x=9x+8/-9x
-5x=8/
3(x+6)-2x=2(x+9)/-6 (z nawiasow)
3x-2x=2(x+3)
x=2(x+3)/-3
x -3=2x/-x
x=-3

Przykład B :
3x=13/:3
x=~4.3

x+10=21/-10
x=11

x-14=20/+14
x=34

4x+8=16/-8
4x=8/:4
x=2

3x-4=10x+2/+4
3x=10x+6/-6
3x-6=10x/-3x
7x=-6/:7
x=~-0.8

(x-7)-2(3x+5)=3
x-7-6x-10=3
-17 - 3 = 5x
-20 = 5x/:5
x=-4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:51:02+01:00
2x=7/:2
x=7/2 =3i1/2

x+8=19
x=19-8
x=11

x-7=13
x=13+7
x=20

3x+5=12
3x=12-5
3x=7/:3
x=7/3 = 2i1/3

4x-3=9x+5
4x-9x=5+3
-5x=8/:(-5)
x= -8/5 = 1i3/5

3(x+6)-2x=2(x+9)
3x+18-2x=2x+18
3x-2x-2x=18-18
-1x=0/:(-1)
x=0

3x=13
x=13-3
x=10

x+10=21
x=21-10
x=11

x-14=20
x=20+14
x=34

4x+8=16
4x=16-8
4x=8/:4
x=2

3x-4=10x+2
3x-10x=2+4
-7x=6/:(-7)
x=-7/6

(x-7)-2(3x+5)=3
x-7-6x+10=3
x-6x=3+7-10
-5x=0/:(-5)
x=0