Potrzebne do krzyżówki :

1. Wzajemne przyciąganie sie cząsteczek tej samej substancji [8 pól]
2. Inaczej siła grawitacji [6 pól]
3. Nazwa substancji, której rozwór wodny przewodzi prad elektryczny [ 10 pól ]
4. Nazwa wielkości fizycznej, której jednostka jest kg/m3 [ 7 pól]
5. Nazwa ciała które źle przewodzi prąd elektryczny. [ 8 pól ]
6. Nazwa ciał które dobrze przewodzą ciepło [ 11 pól ]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:30:59+01:00
1.spojnosc
2.przyciaganie (ziemskie) ale nie pasuje wiec nie mam pojecia co tu innego;|
3.elektrolita
4.gestosc
5.izolator
6.przewodniki
;)
1 5 1
2010-03-03T18:44:27+01:00
1. spójność
2. ciężar
3.elektrolit
4.gęstość
5. izolator
6. przewodniki
1 5 1