Odpowiedzi

2010-03-03T18:36:33+01:00
Pustynia Błędowska
Pustynia Gobi
Pustynia Namib
Pustynia Atacama
Pustynia Lodowa
Pustynia Sahara
Pustynia Nevada
Pustynia Kalahari


6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:37:10+01:00
Zad.1
Pustynia:
a)Kamienista (powierzchnia pokryta blokami skalnymi, porozcinana dolinami okresowych rzek; brak piasku i pyłu);
b)Żwirowa (płaski obszar pokryty obtoczonymi drobnymi kamieniami i żwirem, zwykle barwy czerwonawej);
c)Piaszczysta (obszar piaszczysty z licznymi wzniesie­nia­mi w postaci ruchomych wydm);
d) Pylasta (niewielka powierzchnia w czasie suszy pokryta spękanym iłem, z wytrąceniami wapienia, gipsu, soli kuchennej, po epizodycznych deszczach zmienia się w trżęsawisko).

Nie wiem jak zrobić zad.2 Mam nadzieję, że pomogłam chociaż w tym jednym zadaniu ;)
9 4 9