Odpowiedzi

2010-03-03T18:38:41+01:00


a) 8=a×a
2a=8
a=4 a- długość boku
4√2

b) 16=2a
a=8
8√2

c) 25=2a
a=12,5
12,5√2

d)17=2a
a=8,5
8,5√2
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:39:41+01:00
Wzór: p = √2a²

a)
p=√2*8=√16=4

b)
p=√2*16=4√2

c)
p=√2*25=5√2

d)
p=√2*17=√34
4 5 4
2010-03-03T18:46:39+01:00
A)Obliczam bok
P=a²
a²=8
a=√8
Obliczam przekątną.
d=a√2
d=√8×√2
d=√16
d=4

b)Obliczam bok.
a²=16
a=4
Obliczam przekątną.
d=a√2
d=4√2

c)Obliczam bok
a²=25
a=5
Obliczam przekątną.
d=a√2
d=5√2

d)Obliczam bok
a²=17
a=√17
Obliczam przekątną
d=a√2
d=√17×√2
d=√34