Odpowiedzi

2010-03-03T18:36:38+01:00
A)105
b)20
c)0
d)-5
e)-2,1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:38:50+01:00
A) 105 - 7 - 13 + 20 = 105
b) -16 + 67 - 10 - 7 + 66 = 100
c) 2 i 2/5 - 4.1 + 7 i 3/5 - 5,9 = -5
d) 4 i 4/7+ 5,4 - 1 i 4/7 - 7,4 = -2/7
e) -0,75 + 6,3 - 1,1 -1/4 - 6,3 = -2.1
2010-03-03T18:46:45+01:00
A) 105+(-7)+(-13)+20= 105
B)-16+67+(-10)+(-7)+66= 100
c) 2 i 2/5+ (-4,1)+ 7 i 3/5+ ( -5,9)=0
d)4 i 4/7+ 5,4 + (-1 i 4/7)+(-7,4)= 15 2/5
e) -0,75+ 6,3 + (-1,1) + ( -1/4) +(-6,3)= - 0,6