Odpowiedzi

2010-03-03T18:37:51+01:00
Ponieważ jest tam dużo gór i nie mogą tam stać osiedla
napisz to ładnie i będzie git ;]
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:49:12+01:00
1) lokalizacja położona w górach, a więc niekorzystne warunki do budownictwa
2)słaba komputeryzacja
3)słabe warunki mieszkaniowe
4)mała ilość fabryk i firm, a więc mało miejsc pracy
5) rzeźba niesprzyjająca gospodarce rolnej
2 5 2