Odpowiedzi

2010-03-03T18:34:28+01:00
Polska leży w środkowej części Europy.
11 4 11
2010-03-03T18:35:01+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:54:44+01:00
Polska, państwo położone w Europie Środkowej nad Morzem Bałtyckim. Graniczy z Niemcami (na zachodzie), Czechami i Słowacją (na południu), Ukrainą i Białorusią (na wschodzie), na północnym wschodzie z Litwą oraz na północy z Rosją (obwód kaliningradzki). Ponadto polska granica wyłącznej strefy ekonomicznej na Bałtyku graniczy ze strefami Danii i Szwecji.
10 4 10