Zadania bez odpowiedzi Zadanie Przedmiot Dodano

Największy staw tatrzański Morskie Oko ma powierzchnię 34,92 ha, a głębokość niespełna 51m .

a) przedstaw powierzchnię Morskiego Oka w metrach kwadratowych.
34,92ha = .................

b) Gdyby ustawić uczniów o wzroście 140cm jeden na drugim, to który z kolei wychyliłby słowę nad powierzchnię jeziora ?.
< zapisz obliczenia ! > .
i odp. xd

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:38:49+01:00
A)34,92ha =349200m²

b)51m=5100cm
5100cm:140cm≈36,4
odp.: 37 uczeń wystawił by głowę nad powierzchnię
2010-03-03T18:40:43+01:00
A) 34920m2
b) 51m:1,40m=około 36 uczniów
2010-03-03T18:40:44+01:00
A) 34,92*10000=349,200 m2

b)1m=100cm
51m=5100cm
5100cm:140cm=36, ,,,,,,,,
36 uczen wychyliłby gowe nad powierzchnie jeziora