Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:43:20+01:00
Na2S Na- +I, S- -II

KCl K- +I, Cl- -I

Cl2O7 Cl- +VII, O- -II

N2O5 N- +V, O- -II

CO2 C- +IV, O- -II

AlCl3 Al- +III, Cl- -I

SO3 S- +VI, O- -II

Al2S3 Al- +III, S- -II

Cu2O Cu- +I, O- -II

PH3 P- +III, H- -I

BaO Ba- +II, O- -II

CuCl2 Cu- +II, Cl- -I
7 3 7
2010-03-03T18:46:48+01:00
K ( I ) , Cl ( I )
Cl ( VII ) O ( II )
N ( V) O ( II )
C (IV) O ( II )
Al ( VI ) Cl ( II )
S ( VI ) O (II)
Al (III) S (II)
Cu (I) O (II)
P (III) H (I)
Ba (II) O (II)
Cu (II) Cl (I)
5 2 5