Odpowiedzi

2010-03-03T18:39:49+01:00
S - długość obu przekątnych = 60dm
2x - długość przekątnej
2x/2 = x długość 2 przekątnej

2x + x = 60dm
3x = 60dm / 3
x = 20dm
2x = 40dm

Pr = (e + f) / 2
Pr = (20 + 40) / 2
Pr = 30dm^2

Pole rombu wynosi 30dm^2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:40:21+01:00
I przekątna -40dm
II przekątna -20dm
P=e x f /2
P=40 x 20 /2=400 dm kwadratowych
2010-03-03T18:41:57+01:00
D1-pierwsza długośc przekątnej
d2-druga przekątna

d1+d2=60
d1=1/2 d2 tutaj z tych dwóch równań powstaje układ
równań z dużą klamerką.
d1=60-d2
d1=1/2d2

60-d2=1/2d2
d1=1/2d2

1.5d2=60
d2=40
d1=20
mam nadzieje że pomogłam:D:D