Odpowiedzi

2010-03-03T18:43:08+01:00
Jeżozwierz, magot, szakal, z drobnych drapieżników- żeneta . Ptactwo to np. kuropatwa berberyjska, myszołów kurhannik . Pospolita jest kania czarna i różne sępy. Obszary te zamieszkuje wiele gadów i owadów, wśród których jest szarańcza, a także skarabeusz czyli poświętnik.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:47:17+01:00
Wyżyna abisyńska-pawian dżelada, wilk abisyński, żeneta etiopska,
ślepiec afrykański, koziorożec abisyński, koziołek skalny, góralek skalny.
wyżyna gujańska-niedźwiedzie andyjskie, oceloty, oposy, pekari, kajmany, w wodach przybrzeżnych delfiny.
2 5 2
2010-03-03T18:50:02+01:00
Pawian Dżelada (łac. Theropithecus gelada), Wilk Abisyński (łac.Canis simensis), Żeneta Etiopska (łac.Genetta abyssinica) i Ślepiec Afrykański (łac.Tachyoryctes macrocephalus), Koziorożec, Koziołek skalny (łac.Oreotragus oreotragus) i Góralek skalny (łac.Procavia).
1 5 1