A)Zapisz kilka liczb większych od -3⅕ i mniejszych od 3,1.
b)Ile jest liczb całkowitych większych od -15⅕ i mniejszych od 1¼?
c)Na osi liczbowej zaznaczono wszystkie rózne od zera liczby całkowite większe od -150½ i mniejsze od 150.
Ile par liczb przeciwnych można wybrać spośród zaznaczonych liczb?

2

Odpowiedzi

2010-03-03T18:42:29+01:00
A)3,06 3,07 3,08 3,09 3,099
dalej nie ma pojęcia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:45:44+01:00
A) -2; -1; 1; 2; 2,4; 3
b)-14; -13; -12; -11; -10; -9; -8; -7; -6; -5; -4; -3; -2; -1; 1 --> 15
c)150