Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:51:24+01:00
Po uruchomieniu komputera użytkownik widzi tak zwany Pulpit - jest to obszar roboczy na ekranie monitora. Ten pulpit to jakby blat biurka, przy którym pracujemy, możemy tam kłaść nasze zeszyty i kartki z notatkami.
14 3 14
2010-03-03T19:35:28+01:00
Ikony - male kawdraciki
foldery - male kawdraciki zawierajace w srodku inne foldery lub ikony
pasek zadan - znajdziemy w nim najbardziej potrzebne systemy opracyjne
12 3 12