Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T08:36:28+01:00
Słowa te mowią mi że dni wolne są darem od Boga.Jest to czas który możemy poświęcić na coś wspaniałego.Czs w ktorym stworzymy coś bardzo odmiennego. Wakacje,ferie,święta i inne dni wolne od pracy są czasem na pomyślenie o przyszłości i zastanowieniem sie nad samym sobą.Szukaniem rozwiązań i ułatwieniem sobie życia.
4 3 4
2010-03-04T14:36:10+01:00
Dni wolne są darem od Boga można jakieś swoje zadania robić itp.



Lili:***
3 2 3