Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:48:32+01:00
//-pi
4/3-cztery trzecie w ułamku

V₁=4/3//4³=4/3 // 64= 256/3 //
V₂=4/3 // 2³=4/3 // 8=32/3 //
256/3 // + 32/3//=288/3 //=96//

V=4/3//r³
r=∛V:4/3// - całość jest pod pierwiastkiem
r=∛96// : 4/3//=∛96*3/4=∛24*3=∛72=4∛9
odp.średnica kuli wynosi 4∛9

Pozdrawiam ; )
1 5 1
2010-03-03T18:49:41+01:00
P = 4πr²

r a = 4 Promień pierwszej kuli a
r b = 2 Promień drugiej kuli b

Pa = 4π4² = 64π
Pb = 4π2² = 16π

P (a+b) = 64π + 16π = 80 π

P = 4πr²
80 π = 4πr² | :4π
20 = r²
r = 2√5 cm
1 1 1