Odpowiedzi

2010-03-03T18:45:59+01:00
12,8zł - cena podstawowa
10,88 - po obnizce

obnizono o = 12,8 - 10,88 = 2,08 zł

2,08 = x %
x % = 2,08

Szukamy liczby próbując

2.08 x 16% = ileś ....

x % = 16.25%

Odp: Obnizono o 16,25%
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:47:49+01:00
12.8zl ---- 100%
10.88zl --- x

x= (10.88zl * 100%) : 12.8zl
x= 85%

100%- 85% =15%

Odp. Cene obnizono o 15%
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T19:46:45+01:00