Odpowiedzi

2010-03-03T18:46:45+01:00
Jasne ,że tak - jak każdy ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:49:31+01:00
Większość młodzieży patrzą aby tylko zrobić coś komuś na złość . Lecz są też tacy co są wrażliwi na cierpienie innych ludzi. Pomagają opiekują się. Poświęcają wszystkie wolne chwile dla innych.Młodzież jest wrażliwa na piękno. Bardzo szybko dostrzega je w otoczeniu, a także umie się nim cieszyć i dzielić.