Odpowiedzi

2010-03-03T18:47:39+01:00
Mianownik
Dopełniacz
Celownik
Biernik
Narzędnik
Miejscownik
Wołacz

Jak widać 7.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:49:02+01:00
1.Mianownik - kto? co?
2. Dopelniacz - kogo? czego?
3. Celownik - komu? czemu?
4. Biernik - kogo? co?
5. Nadrzednik - z kim? z czym?
6. Miejscownik - o kim? o czym?
7. Wolacz - o!
1 5 1
2010-03-03T18:49:12+01:00
Jest 7 przypadków:

1.Mianownik
2.Dopełniacz
3.Celownik
4.Biernik
5.Narzędnik
6.Miejscownik
7.Wołacz