Odpowiedzi

2010-03-03T18:54:43+01:00
1. n=20
t=16s
T=?
f=?
--------------------------------
T=t/n=16s/20=0,8s
f=1/T=1/0,8s=1,25Hz
2. f=0,5Hz
t=30s
T=?
n=30s
----------------------------------------
T=1/f=1/0,5Hz=2s
n=t/T=30s/2s=15
36 3 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:55:13+01:00
T = 1 / f
f = n / t

1.
n = 20
t = 16s

f = 20 / 16s
f = 1,25Hz

T = 1 / 1,25Hz
T = 0,8

2.
f = 0,5Hz
t = 30s

T = 1 / 0,5Hz
T = 2

f = n / t
n = f * t
n = 0,5Hz * 30s
n = 15
59 4 59