Odpowiedzi

2010-03-03T18:51:19+01:00
- kalasowe
-marszowe
-mierzejowo-zalewowe
- lagunowe
- mangrowe
- fiordowe
- riasowe
- szkierowe
- limanowe
- dalmatyńskie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:52:05+01:00
Wybrzeża wysokie - są to wybrzeża powstałe w wyniku niszczącej działalności morza. dzieli się ja na:
wybrzeża dalmatyńskie
wybrzeża riasowe
wybrzeża fiordowe
wybrzeża szkierowe
wybrzeża klifowe
wybrzeża limanowe

Wybrzeża niskie - tworzą je plaże.
Przykładami wybrzeży niskich są:
wybrzeża mierzejowe
wybrzeża lagunowe
1 5 1