Odpowiedzi

2010-03-03T18:53:50+01:00
Ze względu na Wielki Post postanowiłam, że bd szanowała rodziców,nie wdawała się w bójki i była życzliwa dla innych ludzi.Pan Jezus nie jadł i nie pił przez 40 dni, ja jestem rozwijającym się dzieckiem i jedzenie jest mi potrzebne, ale postaram się nie jeść za dużo mięsa i niezdrowych produktów.Nie będę grała na komputerze i nie jadla czipsów.
15 4 15
jkbc to chipsów:D
bez komentarza xd ;#
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:53:52+01:00
Moje postanowienia Wielkopostne to np.:

-będę mniej oglądała telewizji
-będę mniej korzystała z internetu i komputera
-pomogę rodzicom w porządkach domowych
-pomogę starszej osobie np. babci przy noszeniu zakupów
-pomogę młodszemu rodzeństwu
-będę ładnie prowadzić zeszyty
-będę odrabiała prace domowe
-pójdę do Sakramentu Pokuty
-będę częściej przyjmowała komunię świętą
-będę chodziła na Drogę Krzyżową

36 4 36
dzięki dzięki dzięki i jeszcze raz dzięki.Na pewno dostanę 5