Odpowiedzi

2010-03-03T18:53:30+01:00
Ponieważ musiałam zająć się moją ciężko chorą mamą lub musiałam jechać na pogrzeb dziadka ;-p
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:54:14+01:00
Nie napisałam wypracowania ponieważ byłam u babci ,która leży w szpitalu.Jest chora na bardzo ciężką chorobe serca i musiałam przy niej siedzieć do rana bo rodzice wyjechali za granice do pracy.
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T18:55:33+01:00
Bardzo przepraszam ale nia mogłam napisać wypracowania na dziś, ponieważ byłam u lekarza i bardzo długo mi tam zeszło. Póżniej pojechałam do dentystya tam pani zakładała mi aparat na zęby. Jeszcze raz bardzo przepraszam, że nie napisałam wypracowania.
2 5 2