Zapisz zdanie w postaci równania:
a) 5% liczby x jest równe 10
b) liczba x stanowi 5% liczby 10
c) liczba o 5% większa od x jest równa 10
d) liczba o 5% mniejsza od x jest równa 10
e) liczba x jest o 5% większa od liczby 10
f) liczba x jest o 5% mniejsza od liczby 10
g) liczba x jest o 130% większa od liczby 10

Dam najlepsze dla pierwszej dobrej odpowiedzi!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T18:54:31+01:00
A) 0.05x = 10
b) x = 5/100 * 10
c) 1.05x = 10
d) 0.95x = 10
e) x = 10 * 105%
f) x = 10 * 95%
g) x = 10 * 230%
1 5 1
2010-03-03T18:54:56+01:00
A) 5%x=10
b)x=5%*10
c)105%x=10
d)95%x=10
e)x=105%*10
f)x=95%*10
g)x=130%*10
1 3 1