Odpowiedzi

  • k666
  • Początkujący
2010-03-03T19:29:59+01:00
18√3x2=36√3
36√3/4=9√3
tg 30 =1/√3
a(polowa pierwszego przekatnej)=3
b( polowa drugiej przekatnej)=3√3
b²=27
a²9
a²+b²=36
36√=6
na poczatku doszedlem do iloczynu przekatnych kiedy je podzielilem przez 4 wyssedl mi iloczyn polowy jednej przekotneji polowa drugiej przekatnej
tg to stosunek przypostakatnej przeciwleglej katowi α do drugiej przypostokatnej
tutaj to byly te polowy
w tej chwili po prostu dopasowale gdyz byla tylko jedna mozliwosc
nastepnie obliczylem to z pitagorasa i wyszlo ze bok tego rombu ma 6cm
daj naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:59:13+01:00
Rozwiązanie w załączniku :-)))