Uzupełnij:

a)3,5km=....m=.....cm
......km=270m=.....cm
.......km=0,7=.......cm
b)6,7kg=....dag= ......g
....kg=25dag=......g
....kg=23,5dag=..... g
....kg=....dag=13,2g
c)..t=26,5kg=....dag
....t=135,2kg ....dag
....t=....kg=350dag
....t=....kg=1355dag
d).....m=.....cm=0,3mm
........m=7,3cm=.....mm
........m=0,21cm=....mm
........m=.....cm=1,15mm


Na fermie dla 10 tysięcy kur niosek potrzeba codziennie 1,2t paszy.Ile kilogramów paszy zjada codziennie jedna kura?


Dużo do pisania w miejsce kropek albo przerw(mogłam zapomnieć kropek)proszę o wpisanie cyfr jeśli dla mnie dobrze wstawiam bez zastanowienia najlepsze ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:09:22+01:00
A)3,5km=.3500m=350000cm
0,27km=270m=27000cm
0,0007km=0,7=70cm
b)6,7kg=67dag= 670g
0,25kg=25dag=250g
0,235kg=23,5dag=235g
0,0132kg=1,32dag=13,2g
c)0,0265t=26,5kg=2650dag
0,1352t=135,2kg 13520dag
0,0035t=3,5kg=350dag
0,01355t=13,55kg=1355dag
d)0,0003m=0,03 cm=0,3mm
0,073m=7,3cm= 73mm
0,0021m=0,21cm= 2,1mm
0,00115m= 0,115cm=1,15mm

1,2t=1200kg
1200kg:10000=0,12


2010-03-03T19:12:43+01:00
A)3,5km=3500m=350000cm
0,27km=270m=27000cm
0,007km=0,7m=70cm
0,00255km=0,255m=25,5cm

b)6,7kg=670dag=6700g
0,25kg=25dag=250g
0,235kg=23,5dag=235g
0,0132kg=1,32dag=13,2g

c)0,0265t=26,5kg=2650dag
0,1352t=135,2kg=13520dag
0,00035t=0,35kg=350dag
0,01355t=13,55kg=1355dag

d)0,0003m=0,03cm=0,3mm
0,073m=7,3cm=73mm
0,0021m=0,21cm=2,1mm
0,00115m=0,115cm=1,15mm

1,2t:10000=0,00012t
0,00012*1000=0,12kg
Jedna kura zjada dziennie 0,12kg paszy