Ma ktoś zad 5 ze str 18 ? NEW ADVENTURES (gimn.2 taka czerwona) Jak znacie odp to podajcie lub je chociaż przetłumaczcie na język polski ;]

Pytania :
1. When did St. Helens erupt ?
2. How did the eruption affect the area ?
3. How big was the super volcano in Toba ?
4. Why dod plants die after the Toba eruption ?
5. How did the eruption affect the weather ?
6. How is the Yellowstone volcano different from Mount St. Helens ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T18:04:10+02:00
1 Kiedy St. Helens zrobił wybuch?
2 Jak wybuch dotknął obszar?
3 Jak duży był wulkan>?
4 Dlaczego ośliny usychają po wybuchu?
5 Jak przez nagłe pojawienie się wstrząsnął pogodą?
6 Jak Yellowstone jest wulkanem innym niż Mount St. Helens?
1 1 1
2009-10-20T18:08:22+02:00
Przetłumacze tylko. ;)

1. Kiedy nastapiła erupcja wulkanu st. Helen.
2.Jak erupcja wpłyneła na otoczenie
3. Jak duży był super wulkan w Tobie (chyba xD)
4.Dlaczego rośliny umarły po erubcji wulkanu. (tego z pyt. 3)
5.Jak erupcja wpłyneła na pogode.
6. Jakie są różnice między wulkanem Yellowstone, a St.Helen.
2 1 2