Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T19:02:56+01:00
Papiez jak ojciec
dobry ojciec
zawsze pomoze
uszczesliwi wszystkim
kochaj papieza
kochaj papieza
a dobrze ci bedzie
zawsze i wszedzie
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:05:02+01:00
Gdzie jesteś Janie Pawle,
Gdzie Cię zabrały anioły,
Dokąd odszedłeś nagle,
Czy modlitwy rym dochodzi?

Odszedłeś, lecz w nas zostałeś,
Zostałeś na świecie, w mej duszy,
W pamięci ślad pozostawiłeś
I żaden dźwięk Cię nie zagłuszy.

Zabarwiłeś me życie,
Dałeś mnóstwo rad,
Kocham Cię skrycie,
Nikt nie odbierze tych lat.
2010-03-03T19:06:39+01:00
Papierz-to słowo różnie się kojarzy
to słowo każdy zna
karzdy z nas napewno marzy
by pielgrzymki na świecie prowadzić.

papierz to słowo wiele oznacza
dla nas jest to wielki i znany ktoś
stoi w swoim małym okienku
i macha do wszystkich narodów.

papierz to nie jest ktoś obcy
on jak jezus namawia do nawrócenia.
modli się za tych dobrych i nie tylko
i chce by kazdy został zbawiony.