Odpowiedzi

2010-03-03T19:04:08+01:00
Ponieważ dzięki niej wiemy jak dobrze żyć i postępować. Jeśli go przestrzegamy w różnych sytuacjach, to stajemy się mądrzejsi.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:10:00+01:00
Dekalog nazywamy naszą mądrością i umiejętnością ponieważ mamy w nim zawarte instrukcje jak żyć. I to jest nasz mądrość, z której możemy korzystać.!

Mam nadzieję że pomogłam!
Pozdrawiam i liczę na naj..!;]
1 5 1