Odpowiedzi

2010-03-03T19:08:35+01:00
Zenek-To osoba o bardzo silnym charakterze.Załufania do ludzi Zenek nabiera dopiero gdy czuje się bezpieczny,i wie że może zaufać.Zenon Wójcik to szczupły i wysoki chłopiec,który ma gęste włosy i śliczne oczy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:10:52+01:00
Odważny
ciekawy
mądry
pomysłowy
silny
sprawiedliwy
samotny
dumny
honorowy
tajemniczy

Dumny i tajemniczy ponieważ na początku nie chciał od nikogo pomocy.Stwierdził że poradzi sobie sam. Nic o sobie nie mówił był zamknięty w sobie.

Odważny, pomysłowy i mądry. Uciekł z domu i przebył długą podróż aby odszykac wuja. Wykazał się wielką odwagą ratując dziecko z pędzącego wozu.

Był również honorowy. Oddał Uli wszystkie pieniądze które ona zapłaciła przekupce za niego.