Odpowiedzi

2010-03-03T19:05:41+01:00
Przy okraglym stole kazdy byl sobie rowny
a legendy arturianskie to te o krolu arturze
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:06:40+01:00
Okrągły Stół, rozmowy przedstawicieli opozycji, głównie osób związanych ze zdelegalizowaną po wprowadzeniu stanu wojennego "Solidarnością", z reprezentantami obozu rządzącego PZPR, ZSL, SD, przy aktywnym współudziale ugrupowań społecznych (m.in. Stowarzyszenie "PAX", OPZZ, PZKS) oraz obserwatorów z Kościoła Katolickiego i Ewangelicko-Augsburskiego, prowadzone od 6 lutego do 5 kwietnia 1989 w Magdalence koło Warszawy.




Legendy arturiańskie – zbiór opowieści związanych z legendarnym królem Arturem i rycerzami Okrągłego Stołu. Odnaleźć w nich można ślady wydarzeń historycznych i wpływy wielu kultur, szczególnie mitologii celtyckiej, wierzeń chrześcijańskich i gnostyckich, oraz średniowiecznej kultury dworskiej.
4 4 4