Odpowiedzi

2010-03-03T19:06:34+01:00
Pan Jezus dzieje Królestwa może porównać do władzy papieża. Papież ma władze, ma swoje zdanie, ale nikomu tego nie nakazuje co ma robić daje mu wolną rękę.


Jezus w dzisejszych czasach mówiąc o Królestwie Bożym sięgną by do historii ludzi uzależnionych od narkotyków, bądź do zwykłaych nastolatków. Uważam, że w "naszej erze" ciężej jest zasłużyć na Chwałe, ponieważ są coraz większe pokusy złe , które przeważają u ludzi....Myślę, że nie zmieniły by się przypowieści ponieważ są one w dalszym ciągu aktualne, tylko, każdy sam musi znaleźć w nich sens i dostosować do siebie.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:08:02+01:00
Królestwo Boże jest rajem .
Nie ma tam zła jakie obecnie panuje na ziemi.