Odpowiedzi

2010-03-03T19:07:19+01:00
1:5000000
1cm→50km
11,5*50km=575km
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:08:03+01:00
Odp: rzeczywista odległość to 575 km
pomieważ
1cm na mapie = 5000000cm w rzeczywistości
1m na mapie = 50000m w rzeczywistości
1km na mapie = 50km w rzeczywistości

50*11,5 =575
2 5 2
2010-03-03T23:04:31+01:00
1cm-5km bo skracasz sobie 5 zer i wychodzą ci km. czyli 11,5*5/1=57,5km
1 5 1