Potrzebuję dialog składający się z 6 zdań (3 pytania i 3 odpowiedzi) na temat urodzin. Zdania nie mogą być za długie ( ale też żeby nie składały się z 3 wyrazów :D), bo muszę się tego nauczyć na pamięć na jutro. nie chcę żądnych skomplikowanych czasów ani wyrazów :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T19:11:59+01:00
M: Hallo Gabi! Hier Martin
Hast du am Samstag Zeit?
Ich mochte dich einladen.
G:Samstag? Also in zwei Tagen
M: Ja in zwei Tagen
G:Was ist denn am Samstag bei dir los?
M: Ich habe Geburtstag und ich mache eine party
G: Klasse! Wann gehts los?
M: Samstag 16 Uhr, in der Schillerstrase 28
G: ok Abgemacht! Ich komme bestimmt

prosze ;)


okej wiec tak
Hallo Gabi Hier Martin ----> czesc gabi tu martin
Hast du am Samstag Zeit-----> Czy masz czas w sobote??
ich mochte einladen ----> robie urodziny
Samstag? Also in zwei Tagen w sobote ? ale to za 2 dni
Ja in zwei Tagen----> tak to prawda za 2 dni
Was ist denn am Samstag bei dir los---> A co bedziesz robić w sobote ???
Ich habe Geburtstag und ich mache eine party--> To moje urodziny i robie impreze
Klasse! Wann gehts los---> Naprawdę kiedy?? i gdzie??
Samstag 16 Uhr, in der Schillerstrase 28---> sobota godzina 16 ul schillerstrase 28
ok Abgemacht! Ich komme bestimmt---> okej jasne że będe do zobaczenia ;)
2010-03-03T19:12:02+01:00
Wann hast du Geburtstag?Kiedy masz urodziny?
Ich bin am 1.1. gebohren.Urodzilem sie 1.1.
Machst du eine Party?Robisz impreze?
Ja,ich mache eine Party.Tak,robie impreze.
Wen wirst du einladen?Kogo zaprosisz?
Meine Freunde und bekannte.Przyjaciol i znajomych.