Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:11:21+01:00
5x+(2x-7)-9x-(-3x+8)+20-8x=
5x+2x-7-9x+3x-8+20-8x=
-7x+5

-5x+(-2y+4x)-(7x-8y)-x+2-6y=
-5x-2y+4x-7x+8y-x+2-6y=
-9x+2

-9z-(4-3z)-8y-(-7z+8y)+(-2y-7)=
-9z-4+3z-8y+7z-8y-2y-7=
z-18y-11
2010-03-03T19:12:25+01:00
5+(2x-7)-9x-(-3x+8)+20-8x =5+2x-7-9x+3x-8+20-8x=-15x+10
-5x+(-2y+4x)-(7x-8y)-x+2-6y =-5x-2y+4x-7x+8y-x+2-6y=-11x+2
-9z-(4-3z)-8y-(-7z+8y)+(-2y-7)= -9z-4+3z-8y+7z-8y-2y-7=z-18y-11