Odpowiedzi

2009-10-20T18:08:30+02:00
Być na dobrej drodze to znaczy że jest się coraz bliżej do jakiegoś określonego celu.
Pozdrawiam ;)
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T18:09:54+02:00
Zwrot ten oznacza ze naszym dzialaniem zblizamy sie do upadku albo do zwyciestwa. Wszystko to zalezy od czlowieka i jego zachowania do czego dazy w zyiu czy do zaszczytow czy klopotow
5 4 5
2009-10-20T18:10:43+02:00
Sądze, że "być na dobrej drodze" to znaczy że dobrze się uczysz lub dobrze postepujesz i idziesz śmiało przed siebie kierując sie dobrym postępowanie.Dążysz do celu który sobie ustaliłeś.
4 5 4